موفقیت کانون، در گرو حضور فعال و تلاش کودکان و نوجوانان است

هادی یوسف‌زاده در دیدار با اعضای مراکز کانون تبریز موفقیت کانون را در گروه حضور و تلاش اعضای آن عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار که در محل مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار شد یوسف‌زاده خطاب به اعضای فعال مراکز گفت: شما عزیزان برای همیشه باعث افتخار کانون و اجتماع هستید.

وی عضو محور بودن فعالیت‌های کانون را یکی از امتیازات آن برشمرد و خدمت به کودکان و نوجوانان را خدمت به آینده کشور دانست و اظهار امیدواری کرد کانون بتواند در شکوفایی استعداد اعضا و دیگر کودکان و نوجوانان جامعه نقش اساسی خویش را به نحو شایسته به انجام برساند.

یوسف‌زاده گفت: کانون تمام تلاش خود را به کار بسته تا کودکان ونوجوانانی مفید و آگاه را وارد اجتماع کند. وی از کودکان و نوجوان خواست تا همچون بزرگانی که از دامن کانون وارد اجتماع شده‌اند کانون را فراموش نکنند.

در این دیدار یکی از اعضا ضمن تشکر از زحمات مربیان پرتلاش کانون، لحظات حضور در کانون را فراموش نشدنی توصیف نموده و خواستار گسترش مراکز کانون جهت دستیابی تمام کودکان ونوجوان به خدمات آن شد.

در پایان این مراسم از اعضایی که در برگزاری مرحله‌ حوزه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز مشارکت داشتند با اعطای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =