دیدار با جن‌ها، در جلسه نقد ادبی مراکز کانون تبریز

در جلسه نقد حوزه‌ای، اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز، کتاب دیدار با جن‌ها را مورد نقد و بررسی قراردادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی آخرین جلسه‌ نقد حوزه‌ای کتاب در سال جاری به میزبانی مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز، روز پنج‌شنبه 23 آذر ماه برگزار شد.

در این نشست، رمان « دیدار با جن‌ها » نوشته جانت تیلورنیسل، ترجمه نسرین وکیلی مورد نقد و بررسی قرار گرفت. این کتاب اولین رمان خارجی مورد بحث در مجموعه نقدهای حوزه‌ای استان بود. علت انتخاب این کتاب استقبال اعضای مراکز کانون از آن عنوان شده است.

در این نشست 30 نفر از اعضای انجمن‌های ادبی مراکز کانون تبریز حضور داشتند که در حضور کارشناس ادبی کانون استان و مربیان ادبی مراکز کانون، این کتاب را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

تقابل فقر و ثروت در رمان، بررسی عنصر ترس، تاثیر و تاثر بین شخصیت‌ها، نمادها و نشانه‌های موجود در رمان، فرهنگ و تاثیر آن در داستان و ... از مباحث این جلسه بود.

گفتنی است نقدهای حوزه‌ای عنوان سلسله جلسات ادبی است که با حضور اعضای مراکز فرهنگی هنری نزدیک به هم، و به میزبانی یکی از مراکز، برگزار می‌شود. این جلسه ششمین جلسه نقد حوزه‌ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =