بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان از اجرای طرح کانون مدرسه در خاش

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در دیدار با رییس آموزش و پرورش خاش بر گسترش همکاری‌های کانون و آموزش و پرورش تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در دیدار با رییس آموزش و پرورش خاش بر گسترش همکاری‌های کانون و آموزش و پرورش تاکید کرد.

در ابتدای این نشست مدیرکل کانون استان گفت: رسالت کانون، پرورش فکر کودکان و نوجوانان از طریق هنر، فرهنگ، علم و همه‌ی ابزاری است که در این مسیر به ما کمک می‌کند و آموزش و پرورش نیز با توجه به مخاطبان فراوان خود، ظرفیتی بزرگ برای انجام این فعالیت در اختیار کانون قرار داده است.

معصومه هادی در ادامه افزود: گسترش همکاری این دو نهاد فرهنگی و آموزشی می‌تواند بر کیفیت فعالیت در حوزه‌ی کودک و نوجوان بیفزاید که حاصل آن پرورش نسلی است که استعدادهای خود را می‌شناسد و با تکیه بر توانایی‌های خویش، آینده‌ی خود و کشور را خواهد ساخت.

وی در خصوص طرح کانون مدرسه گفت: این طرح فرصتی است تا دانش آموزان شیوه‌ی جدیدی از علم آموزی را تجربه کنند و با نگاهی خلاق در مسیر تحصیل گام بردارند.

هادی سپس با اشاره به امکانات کانون و توانمندی‌های مربیان گفت: با توجه به بافت جمعیتی جوان استان و فراوانی گروه مخاطبان کودک و نوجوان، کانون شرایطی فراهم آورده تا مربیان با تجربه‌ی کانون کارگاه‌های تخصصی برای معلمان برگزار کنند و مهارت‌های لازم را به آنان آموزش دهند تا کودکان و نوجوانان بیشتری از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

پس از سخنان مدیرکل کانون، رییس آموزش و پرورش خاش ضمن خیرمقدم به مهمانان، در خصوص انجام فعالیت‌های فرهنگی گفت: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و آسیب‌هایی که این موضوع به کودکان و نوجوانان وارد کرده، فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد.

قاسم کوچکزایی در پایان سخنان خود با استقبال از فعالیت‌های کانون در مدرسه از گسترش حضور مربیان در مدرسه‌ها ابراز خرسندی کرد و عنوان کرد: همکاران ما در آموزش و پرورش خاش، با همه‌ی امکاناتی که در اختیار دارند، آماده‌ی همکاری در این زمینه هستند.

قابل ذکر است مدیرکل کانون استان ۲۰۰۰ جلد کتاب و ۲۰ عروسک دارا و سارا به آموزش و پرورش خاش اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =