کد خبر: 275949
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
بازدید 688
کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجراستان گیلان تشکیل جلسه داد

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت سی و نهمین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، صبح امروز در محل نشست‌های اداره ‌کل کانون استان گیلان در رشت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این نشست به منظور هم‌اندیشی و هم‌افزایی در جهت اجرای هرچه بهتر فعالیت‌های کودک و نوجوان محور ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی صورت‌گرفت.

بنابراین گزارش، مدیرکل کانون استان گیلان طی این جلسه که با همراهی نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجرتشکیل‌شد، به اهمیت فعالیت‌های سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی پرداخت و سی و نهمین  سال‌گرد این رخداد بزرگ را نشانه‌ی بالندگی و بلوغ این انقلاب مردمی عنوان‌کرد.

اسفندیار ضیائی هم‌چنین تبیین اهداف و تشریح آرمان‌های انقلاب را برای کودکان و نوجوانان مهم خواند و ضمن اشاره به این موضوع که معرفی دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به آینده‌سازان بستری مناسب برای پیوند میان نسلی فراهم‌می‌کند، تصریح‌کرد: خلاقیت، نوآوری و ارایه‌ی برنامه‌های متناسب با نیازهای فرزندان ایران اسلامی در این میان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مسوول کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر گیلان درعین حال ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها و همراه‌سازی خانواده‌ها با برنامه‌های دهه فجر را بیان‌گر مردمی بودن این انقلاب توصیف‌ و بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده جامعه تاکیدکرد.

تاکید بر ضرورت استفاده از توان‌مندی‌های دستگاه‌های عضو این کمیته در ارایه‌ی خدمات فرهنگی رایگان به مخاطبان، توجه ویژه به روستاها و مناطق کم‌برخوردار و هم‌چنین لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه و فضاهای مجازی در معرفی افزون‌تر آرمان‌های انقلاب اسلامی، ازدیگر محورهای سخنان ضیائی در این نشست بود که با ارایه‌ی دیدگاه‌ها و تشریح‌برنامه‌های دیگر دستگاه‌ها از سوی نمایندگان آنان همراه‌شد.

گفتنی است دراین نشست نمایندگانی از آموزش و پرورش، صدا و سیما، محیط زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و هم‌چنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت حضورداشتند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =