سفر کتاب به مقصد مرکز صفی آباد آغاز شد

کتاب های مسافر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صفی آباد رسیدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  زهره عباس آبادی مسئول مرکز شماره یک اسفراین از پایان  سفر کتاب به این مرکز خبر داد و گفت: «سفرکتاب» برنامه چهار فصل کتاب که از 25 آذرماه در این مرکز شروع شده بود پس از اقامتی دو هفته ای مرکز اسفراین را به مقصد صفی آباد ترک کرد.

وی با اشاره به این که برنامه سفر کتاب به صورت سراسری و در همه مراکز سطح کشور برگزار می شود اظهار داشت: در این برنامه  207 عنوان کتاب از 48 ناشر حوزه کودک و نوجوان در قالب نمایشگاهی دو هفته ای در معرض دید علاقه مندان قرار گفت.

زهره عباس آبادی  استقبال اعضا از این برنامه را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد: برنامه با مراسمی آیینی و با حضور حسین تولایی شاعر نام آشنای کشورمان افتتاح شد و طی دو هفته کتاب ها به شیوه های مختلف  و در قالب برنامه های فرهنگی هنری به علاقه مندان معرفی شد.

وی مهمترین  انتقاد بازدیدکنندگان از برنامه چهار فصل کتاب را عدم فروش کتاب ها عنوان کرد و افزود: بسیاری از بازدید کننده ها از این که نمی توانند کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند گلایه مند بودند و  پیشنهاد می کردند شرایطی فراهم شود تا در برنامه های مشابه علاقه مندان بتوانند  به صورت مستقیم این کتاب ها را بخرند یا درخواست خرید بدهند.

برنامه چهار فصل کتاب «سفرکتاب»از 25 اذرماه به مدت دو هفته  در مرکز اسفراین برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =