تلاش برای تسریع در تحویل مرکز شماره ۲

پیگیری های لازم برای تکمیل و افتتاح رسمی مرکز شماره ۲ اسفراین در حال اجرا است .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، جواد نوروزی در دیدار با مربیان مرکز شماره ۲ اسفراین بر پیگیریهای لازم جهت تکمیل و افتتاح به موقع ساختمان مرکز تاکید کرد.

«جواد نوروزی» فرماندار شهرستان اسفراین در این دیدار با تشریح فعالیتهای صورت گرفته برای تحویل هر چه سریع تر مرکز شماره ۲، عنوان کرد: در این زمینه گفت تلاش می کنیم تا با ارتباط مستمر با پیمانکار پروژه روند تکمیل را تسریع بخشیم.

وی با اشاره به فعالیت های ثمر بخش کانون طی دهه های گذشته اظهار کرد: فعالیت های پرورشی کانون در این شهرستان باید گسترش یابد زیرا اجرای برنامه ها و کارگاه های خلاقانه و تخصصی می تواند آینده ای روشن را پیش روی کودکان و نوجوانان ترسیم کند.

«صدیقه محمد آبادی» مسئول مرکز شماره ۲ اسفراین هم با بیان این که در حال حاضر مرکز شماره ۲ بجنورد فعالیت هایش را خارج از مرکز آغاز نموده است، ادامه داد: طی سال تحصیلی جاری بیش از صد دانش آموز در فعالیت هایی که در قالی طرح کانون مدرسه تعریف شده است شرکت دارند.

وی همچنین بازگشایی هر چه سریع تر مرکز شماره ۲ را یکی از اولویت های کانون دانست و گفت: ساخت این مرکز طی سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان مصوب شد ، به همین دلیل به دنبال آن هستیم تا هر چه سریع تر کودکان و نوجوانان از برکت این سفر معنوی بهره مند شوند.

گفتنی است در این نشست «وفائی» کارشناس دفتر فنی فرمانداری هم با اشاره به این که پیمانکارپروژه از لحاظ مالی به مشکل برخورده است، گفت: با پیگیری های انجام شده پیمانکار ملزم شده است با تامین مالی هرچه سریع تر پروژه را به اتمام برساند تا آماده بهره برداری شود.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =