کد خبر: 276173
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
معاون اداری و مالی کانون مازندران منصوب شد

با حکمی از سوی مدیر کل کانون مازندران، معاون اداری و مالی کانون مازندران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد علی یزدان‌شناس با حکمی، " مجتبی ولی‌پور طبرستانی" را به عنوان معاون اداری و مالی این اداره کل منصوب کرد.

مدیر کل کانون مازندران در جلسه معارفه معاون اداری و مالی خود، با بیان اینکه مازندران مجموعه‌ای با توان و ظرفیت موثراست افزود: وجود همکاران توانمند، کوشا و همدل و می تواند این کانون را در پیشبرد اهداف یاری بخشد.

یزدان‌شناس با بیان اینکه بخش مهمی از زمان روزانه هر یک از کارکنان در اداره می گذرد، تصریح کرد:  فضای نشاط و اخلاق محور یکی از مهمترین مسئله سازمانی است که به رشد کارآیی، اثر بخشی و سلامت محیط کار کمک می نماید.

وی اظهار داشت: مدیریت امروز در سازمان، مدیریت بر قلب‌هاست و کار سازمانی بر اساس همدلی خردمندانه و جدییت در کار توسعه می‌یابد.

ولی‌پور نیز با تقدیر از اعتماد مدیر کل این کانون در مسؤولیت محوله بیان داشت: امور اداری و مالی یکی از بخش‌های مهم سازمان است که موفقیت آن با همکاری و همراهی مجدانه کارکنان و کارشناسان این حوزه میسر خواهد بود.

وی افزود: تا کنون نیز نهایت تلاش و تدبیر برای پیشبرد اموردر این حوزه صورت پذیرفت و اگر موفقیتی نیز حاصل شد؛ مرهون تلاش و همراهی همکاران این واحد است.

معاون اداری و مالی کانون مازندران ابراز امیدواری نمود تا در انجام مسؤولیت پیش‌رو مثمر ثمر باشد.

ولی‌پور پیش از این به عنوان کارشناس نظارت بر طرح‌های عمرانی، معاون کانون زبان  وهمچنین  سرپرست اداری و مالی فعالیت داشت.

در بخشی از این حکم که از سوی مدیر کل کانون مازندران ابلاغ شده است، آمده:

نظر به تعهد، شایستگی، سوابق ارزشمند، به موجب این حکم به سمت " معاون اداری و مالی" اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  مازندران منصوب می شوید.

انتظار می رود؛ با برنامه ریزی دقیق و بهره‌مندی از ظرفیت و توان همکاران و امکانات استانی در کیفیت بخشی اهداف و برنامه‌های کانون در مسیر توسعه اهتمام داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =