مدیر کل کانون استان اصفهان : معلمی هنری الهی برای هدایت بشریت ازتاریکی ها است

مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان اصفهان :روز معلم فرصت مغتنمی است تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های معلمان نجیب و صبور را قدر دانی کنیم .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

12 اردیبهشت، روز معلم و سالروز شهادت عالمی باتقوا، دانشمندی فرزانه و متعهد و مجاهدی نستوه و شجاع، علامه شهید مرتضی مطهری است که در دوران سیاه  حکومت پهلوی، سهم بارزی در تبیین دین اسلام داشت.

عالم ولایتمدار و مخلصی که تعلیم و تربیت را موهبتی از جانب خالق باری‌تعالی می‌دانست و ذره‌ای از انجام رسالت اصلی که همان تربیت نسل مورد نیاز آینده نظام مقدس اسلامی است فروگذار نکرد. آثار گران‌سنگ به یادگار مانده از این نظریه پرداز انقلاب اسلامی فراتر از زمان خود موجی از بصیرت ایجاد می‌کند و ژرف‌نگری در عرصه دین باوری از مهمترین ویژگی‌های این آثار است.

سالروز شهادت استاد مطهری که الگویی تمام عیّار برای جامعه بزرگ معلّمان می باشد، به نام روز معلّم نامگذاری شده که زمینه ای شد برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات رسولان علم و دانش به این فرهیختگان والا مقام که داشته ها، یافته های علمی، تحقیقاتی و معنوی انسانیِ امروز ایران مرهون همت وتلاش جهادگونه این قشر روشنگر می باشد.

این روزبزرگ فرصت مغتنمی است برای ما تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که با نجابت و صبورانه همه وجود و هستی خود را وقف تعلیم و تربیت نسلی متعهد و فرهیخته برای ساختن آینده ایران اسلامی می‌کنند، قدردانی کنیم.

این جانب به نیابت خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،  ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تمامی شهدای سنگر تعلیم و تربیت، این مناسبت فرخنده را بر مجموعه معلمان و اساتید فرهیخته ، همکاران خودم همان مربیان دلسوز و تلاشگر جهادی در سنگر مراکز کانون پرورش فکری و همه دست‌اندرکاران دلسوز نظام آموزشی کشور و بخصوص فرهنگیان فرهیخته هم استانی ازجمله مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان اصفهان جناب آقای دکتر ابراهیمی ، معاونان معززشان و همه کسانی که در راه اعتلای پرورش و آموزش نوگلانِ میهن عزیزمان با جان و دل تلاش کرده و می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون این قشر زحمت کش را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج)  و در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت از خداوند منان خواستارم.

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =