روزهای گرم سینما کانون در زمستان سیستان و بلوچستان

سینما کانون سیستان و بلوچستان با اکران فیلم‌های کانونی میزبان کودکان و نوجوانان مشتاق زاهدان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، سینما کانون با اکران فیلم‌های جدید میزبان کودکان و نوجوانان مشتاق زاهدان است.

کانون پرورش فکری به عنوان سازمان تخصصی فعالیت در حوزه‌ی کودک و نوجوان مورد اعتماد خانواده‌ها است و در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی خدمات گوناگونی را به مخاطبان ارایه می‌دهد که نمایش فیلم به عنوان یکی از فعالیت‌های جذاب، از دیر باز، مورد توجه قرار داشته است.

اعضای قدیمی مراکز فرهنگی هنری استان و کودکان و نوجوانان زاهدانی به خوبی " سینما محله "ی کانون با پروژکتور و فیلم‌های 16 میلیمتری آن را به یاد می‌آورند که چگونه مربیان با حضور در محله‌ها و مدارس برای آنان بر روی پرده‌ی جادویی این سینمای همراه فیلم‌ها را نمایش می‌دادند.

امروز هم که سیستان و بلوچستان فاقد سینمای تخصصی کودک و نوجوان است، کانون با توجه به این نیاز ویژه امکانی فراهم آورده تا کودکان و نوجوانان با حضور در سالن سینمای مجهز کانون، فیلم‌های روز گروه سنی خود را با کیفیتی خوب ببینند.

قابل ذکر است با توجه به برنامه ریزی مناسبی که صورت گرفته، سالن سینمای کانون، واقع در بلوار جمهوری اسلامی- اداره کل کانون پرورش فکری استان، هر روز میزبان تعدادی از کودکان و نوجوانان است که برای دیدن فیلم های سینمایی و پویانمایی‌های تولید کانون، به این مکان مراجعه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =