کد خبر: 276337
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
بازدید 1068
اعضای کانون کوثر و خلخال برای هوای پاک نقاشی کشیدند

هم‌زمان با روز هوای پاک اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های کوثر و خلخال آسمان زیبا را در نقاشی‌هایشان به تصویر کشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، به مناسبت روز هوای پاک، مرکز یک کانون کوثر با شرکت بیش از۴۰ نفر از اعضا و با همکاری اداره محیط‌زیست این شهرستان با موضوع «قانون هوای پاک، قانون نفس» ایستگاه نقاشی برگزار شد.

مهدی کسائی رئیس اداره‌ی محیط‌زیست شهرستان کوثر، شعار سال ۱۳۹۶روز هوای پاک «قانون هوای پاک، قانون نفس» را برای اعضا معرفی و در مورد اهمیت این مسئله برای اعضا توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه برنامه اعضای مرکز با تکنیک پاستیل و مداد رنگی نقاشی کشیدند که در پایان ۵ اثر برگزیده شد و از طرف اداره محیط‌زیست جوایزی به برگزیدگان و نیز هدایایی به‌رسم یادبود به‌تمامی شرکت‌کنندگان اهداء شد.

همچنین در برنامه‌ای دیگر، مرکز فرهنگی هنری کانون خلخال با همکاری اداره‌ی حفاظت محیط‌زیست به مناسبت روز هوای پاک ایستگاه نقاشی برگزار کرد.

در این مراسم که با حضور۳۰ نفر از کودکان برگزار شد، مربی مرکز در خصوص هوای پاک توضیحاتی ارائه داده و کتاب هوای پاک را به بچه‌ها معرفی کرد.

فاطمه جوادی شهردار خلخال از این برنامه بازدید کرده و با کودکان در مورد محیط‌زیست و هوای پاک به گفتگو نشست. سپس کارشناس حفاظت محیط‌زیست در خصوص روش‌های حفظ هوای پاک برای بچه‌ها توضیحاتی ارائه کرده و دو سؤال طرح نمود و به بچه‌هایی که جواب کاملی دادند جوایزی اهدا کرد.

در ادامه، اعضا باراهنمایی مربیان نقاشی‌هایی با تکنیک پاستل و مداد رنگی کشیدند که در پایان به کلیه‌ی شرکت‌کنندگان جوایزی از سوی اداره‌ی محیط‌زیست شهرستان اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =