برگزاری نشست‌های نقد و بررسی فیلم تئاتر درکانون گیلان

نشست‌های تخصصی نقد و بررسی فیلم تئاتر، در مراکز فرهنگی هنری لاهیجان و رشت برگزارشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این نشست‌های تخصصی از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشته‌شد.

بنابراین گزارش طی این نشست‌ها که با حضور استادان و صاحب‌نظران عرصه تئاتر صورت‌گرفت، اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری در دو حوزه رشت و لاهیجان به تماشا و نقد تخصصی فیلم ‌تئاترهای به اجرا درآمده کانون در سراسر کشور پرداختند.

برهمین اساس فیلم تئاتر«ولپن» به نویسندگی «بن جانسون» و کارگردانی مهدی کوشکی، نخستین اثری بود که با حضور صادق حسنی، کارگردان و مدرس تئاتر درمرکز فرهنگی هنری لاهیجان مورد تجزیه و تحلیل  قرارگرفت.

درهمین حال اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 رشت با نقد و بررسی فیلم تئاتر«هملت، شازده کوچولوی دانمارکی» به نویسندگی«تورستن لترز» و کارگردانی ایوب آقاخانی، به افزایش آگاهی‌های خود درزمینه هنرهای نمایشی پرداخته و از دیدگاه‌های کارشناسان و مربیان تئاتر کانون برخوردارشدند.

گفتنی است این نشست‌ها به منظور آشنایی افزون‌تر اعضای کودک و نوجوانان با تئاترهای اجراشده در سراسرکشور، آشنایی با استادان این عرصه و هم‌چنین تلاش برای گسترش این هنر در سطح ‌استان برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =