تأکید مدیر کل کانون خراسان جنوبی بر اجرای فعالیت‌های گروهی در سطح مراکز کانون استان

مدیر کل کانون خراسان جنوبی طی سفرش به شهرستان سربیشه و بازدید از کانون، بر اجرای فعالیت‌های گروهی با محوریت کتاب‌خوانی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ادامه سفرهای شهرستانی این بار به سربیشه سفر کرد و ضمن بازدید از کانون با مربیان این مرکز گفت‌وگو کرد.

حمیدی پس از شنیدن گزارشی از فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری سربیشه ضمن قدردانی از تلاش مربیان این مرکز با تأکید بر اجرای فعالیت‌های کتاب محور در قالب گروهی گفت: کودکان و نوجوانان امروز دارای نیازهای متفاوتی هستند که در سطح مراکز با توجه به شرایط اقلیمی، بومی و منطقه‌ای باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: انجام فعالیت‌های گروهی با محوریت کتاب‌خوانی دسترسی به اهداف عالیه کانون که شاخص ترین آن ترویج فرهنگ مطالعه است، را فراهم می کند.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی تصریح کرد: اجرای فعالیت‌های گروهی علاوه بر تقویت حس مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس تأثیر مستقیم بر رشد شخصیت کودکان و نوجوانان دارد.

حمیدی خاطر نشان کرد: تشویق اعضای کانون برای انجام فعالیت‌های پژوهشی با موضوعات خاص در حوزه کودک و نوجوان، فرایند رشد اجتماعی را تسهیل و آنان را صبور و انتقاد پذیر می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =