کد خبر: 276544
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
آغاز به کار انجمن ادبی کودک و نوجوان کانون خوزستان در اهواز

انجمن ادبی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان فعالیت خود را با برگزاری اولین جلسه در اهواز آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، اولین نشست انجمن ادبی کودک و نوجوان کانون خوزستان با محوریت شعر و داستان با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان کانون پرورش فکری خوزستان و کودکان و نوجوانان اهوازی عضو مراکز کانون شهرستان اهواز برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این نشست گفت: انجمن ادبی کودک و نوجوان کانون خوزستان از این پس هر ماه تشکیل جلسه خواهد داد و در آن کودکان و نوجوانان با محوریت شعر و داستان به خوانش آثار و نقد و بررسی آن‌ها خواهند پرداخت.

غلامرضا شنبدی هدف از تشکیل انجمن ادبی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان را تولید، ثبت و ضبط آثار ادبی کودکان و نوجوانان با محوریت شعر و داستان و انتشار آن‌ها در رسانه‌های دیداری و نوشتاری اعلام کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم پتانسیل‌های موجود ادبی کودکان و نوجوانان استان خوزستان را در این انجمن شناسایی، کشف و پرورش دهیم و در راستای ارتقاء جایگاه ادبی در استان و کشور موفق باشیم.

وی در ادامه تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم آثار فاخر این انجمن را در قالب مجموعه‌های ادبی رأساً و یا با همکاری سازمان‌های دیگر به چاپ برسانیم و در معرض استفاده عموم قرار دهیم.

این مدیرکل فرهنگی یادآور شد: در این انجمن تلاش خواهیم کرد با دعوت از سازمان‌های مردم‌نهاد و صاحب‌نظران ادبی استان در ارتقا سطح دانش کودکان و نوجوانان قدم برداریم.

شنبدی در پایان سخنان خود تأکید کرد: از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای اعضا شرکت‌کننده این انجمن کارت عضویت صادر خواهد شد.

اولین جلسه انجمن ادبی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حالی در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز برگزار شد که کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در آن به خوانش آثار ادبی خود پرداختند و نقد و بررسی این آثار به دومین جلسه انجمن ادبی کودک و نوجوانان که اسفندماه 96 برگزار خواهد شد موکول شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =