کد خبر: 276860
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
بازدید 693
توقف دانش‌آموزان در ایستگاه هنری کانون پرورش فکری بندرگز

کانون پرورش فکری بندرگز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برای بیش از۱۰۰نفر از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و مهدکودک شهرستان اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این برنامه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی و با مشارکت دستگاه‌های عضو کمیته کودک ونوجوان برگزار گردید، بچه‌ها در چهار گروه سنی با موضوع حمایت از کودکان غزه به خلق آثار هنری پرداختند.

دانش آموزان در نقاشی‌های خود با به‌کار گرفتن خلاقیت و با استفاده از تکنیک تکه‌چسبانی، آثاری ماندگار به تصویر کشیدند.

در پایان از هرگروه ۳نفر به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

حال و هوای روزهای انقلاب با زبان قصه در کانون پرورش فکری بندرگز برای بچه‌ها روایت شد

کانون پرورش فکری بندرگز در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌ای فرهنگی با دعوت از بچه‌های تحت پوشش بهزیستی به همراه خانواده و مسوولان اداره بهزیستی نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این برنامه ابتدا در قالب کارگاهی فرهنگی به معرفی شخصیت امام خمینی‌(ره) و رخدادهای ایام دهه مبارک فجر پرداخته شد و سپس حال و هوای انقلاب با زبان قصه برای آنان روایت شد.

برپایی کارگاه سفال با عنوان دستان سرخ شهدا

کانون پرورش فکری بندرگز در چهارمین روز از ایام دهه مبارک فجر با همکاری کتابخانه عمومی اقدام به برپایی کارگاه سفال با موضوع دستان سرخ شهدا برای جمعی از دانش‌آموزان نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =