کد خبر: 276912
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
گرامی داشت پرچم جمهوری اسلامی ایران در کانون

همزمان با روز انقلاب اسلامی و ارزشهای اسلامی ویژه برنامه « پ مثل پرچم» با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: همزمان با روز انقلاب اسلامی و ارزشهای اسلامی و در راستای گرامی داشت پرچم جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه فرهنگی « پ مثل پرچم» با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شهرکرد در این مرکز برگزار شد.

ملوک مهدیان مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد هدف از اجرای این برنامه را تبیین هویت ملی و گرامی داشت ارزشهای انقلابی عنوان کرد و افزود در این برنامه کودکان و نوجوانان با حضور در کارگاههای نقاشی، سفال، کارت پستال سازی و ادبی به خلق اثر در خصوص پرچم جمهوری اسلامی ایران می پردازند و احساس خود را در این خصوص با زبان هنر بیان می کنند.

وی قصه گویی مصور را از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش عنوان کرد و افزود: در این برنامه قصه ی مرتبط با بزرگداشت پرچم توسط مربی فرهنگی کانون با ابزار تصویری ارائه شد.

مهدیان ساخت نقشه ی کشور ایران و نصب پرچم و گل لاله بر روی نقشه کشوربه عنوان نمادی از دهه ی فجر  را از دیگر برنامه های اجرایی در این همایش عنوان کرد و افزود کودکان در این کارگاه با نمادهای انقلابی نظیر پرچم و گل لاله در این ایام  آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =