افتتاح فروشگاه عرضه محصولات کانون پرورش فکری در شهرستان بندرگز

نهمین فروشگاه عرضه تولیدات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در شهرستان بندرگز گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در ابتدای این آیین قربانعلی بذرافشان ضمن قدردانی از توجه و نگاه ارزشمند مجموعه آموزش و پرورش به منظور واگذاری این فضای مناسب، بیان داشت: فعالیت‌های کانون،کتاب محور است و این پایگاه فرهنگی به منظور توسعه و ترویج ‌فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ارایه‌ی محصولات ایرانی‌اسلامی به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها راه‌اندازی شد.

وی افتتاح فروشگاه محصولات کانون در شهرستان بندرگز را نهمین مکان عرضه تولیدات فرهنگی کانون در سطح استان گلستان برشمرده و اظهار امیدواری کرد تا در سایه تعامل سایر نهادها و دستگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد این فروشگاه در تمامی شهرستان‌های استان باشیم.

بذرافشان در این مراسم که نماینده عرضه محصولات فرهنگی کانون گلستان و مسئولان شهرستانی با او همراه بودند با اشاره به این مطلب بیان نمود: در این فروشگاه‌ها خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها ارائه شده و کودکان می‌توانند از تولیدات کانونی همانند کتاب، لوازم‌التحریر ایرانی و اسلامی، اسباب‌بازی، کیف و بازی‌های فکری بهره‌مند شوند.

قرائت قرآن و خوانش دل‌نوشته‌ای در وصف امام خمینی (ره) توسط عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری بندرگز ویژه‌برنامه‌ی اولیه این مراسم بود.

گفتنی است فروشگاه عرضه محصولات کانون در شهرستان بندرگز، خیابان بانک ملی، روبروی مدرسه ابتدایی ایمان، کوچه انقلاب ۵۳ ایجاد شده و مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند همه روزه با مراجعه به آن از خدمات قابل ارائه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =