کانون سرچشمه اثرگذاری در کودکان است

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، یک نشست فرهنگی در مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 18 بهمن 96، «سالار قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد در نشست فرهنگی مسوولان این شهر شرکت کرد.

در این نشست که با حضور«رضا طاهرخانی» معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، «حجت الاسلام مهدی جعفری» امام جمعه ضیاآباد، «علی اکبر رشوند» بخشدار و «سعید پروندی» شهردار، رییس و اعضای شورای شهر ضیاآباد، رییس اداره آموزش و پرورش ضیاآباد، فرمانده نیروی انتظامی این شهر و شمار دیگری از مدیران و روسای ادارات این شهربرگزارشد، اعضا و مربیان کانون فرصت پیدا کردند تا ضمن گزارش عملکرد این مرکز، درباره نیازمندی‌ها و درخواست‌های خود با مسوولان به گفت و گو بنشینند.

در آغاز این نشست، مهمانان از نمایشگاه آثار اعضا و دستاوردهای اخیر این مرکز بازدید کردند.

درادامه مدیرکل آموزش و پرورش درباره اهمیت و جایگاه هویت ملی ودینی کودکان و نوجوانان سخن گفت.وی با اشاره به اثرگذاری بیشتر فعالیت‌های مرتبط با تحکیم بخشی به هویت ملی و دینی از آغاز دبستان و نیز در دوران دبستان، بر پرسشگر بار آوردن دانش‌آموزان و تربیت آن‌ها با نگاه عمیق تاکید کرد.

ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، جایگاه کانون به عنوان سرچشمه اثرگذاری بر کودکان، تشویق اعضا به همکاری و تعامل با هم و گسترش فرهنگ محبت و مهرورزی بین کودکان و نوجوانان از دیگر موارد موردتاکید مدیرکل آموزش و پرورش در این نشست فرهنگی بود.

در ادامه امام جمعه ضیاآباد همراه با خوش آمدگویی به مهمانان شهر ضیاآباد، با تاکید بر جایگاه تعهد و تخصص در زمینه کار با کودکان، از مسوولان کانون و آموزش و پرورش برای اهمیت ویژه به تربیت دینی کودکان و نوجوانان قدردانی کرد و در ادامه با اشاره به اثرگذاری توجه و قدردانی مردم از تلاش مسوولان، فعالیت‌های موثر و سازنده کانون را موردتحسین قرار داد.

«بهمن لشکری» عضو شورای شهر ضیاآباد هم با تقدیر از مسوولان و مربیان کانون و آموزش و پرورش، با معرفی بخشی از پیشینه و تاریخچه ، ظرفیت‌های بالای فرهنگی و علما و فرهیختگان شهر ضیاآباد، بر اجرای شیوه‌های نو و خلاق در راستای اهداف آموزش و پرورش تاکید کرد.

در این نشست،«نرگش لشگری» مربی مسوول مرکز ضیاآباد ضمن قدردانی از حضور مهمانان در این مرکز،همراه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های متنوع مرکز و معرفی اعضای موفق، از همه دستگاه های فرهنگی شهر ضیاآباد دعوت کرد تا برای پیشبرد اهداف ارزشمند و بنیادین کانون در زمینه پرورش خلاقیت و رشد و شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان با این مرکز همکاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =