استان مرکزی میزبان سید سعید هاشمی سردبیر ماهنامه سلام بچه ها

روز پنج شنبه 19 بهمن به مناسبت سی و نهمین سالگرد با شکوه و خاطره انگیز انقلاب اسلامی مردم ایران سر بلند ، انجمن ادبی روشنا با عنوان " نوبت بهار " با همراهی صمیمانه مربیان ادبی و اعضای مراکز اراک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی  روز پنج شنبه 19 بهمن به مناسبت سی و نهمین سالگرد با شکوه و خاطره انگیز انقلاب اسلامی مردم ایران سر بلند ، انجمن ادبی روشنا با عنوان " نوبت بهار " با همراهی صمیمانه  مربیان ادبی و اعضای مراکز اراک برگزارشد.

سید سعید هاشمی شاعر کتاب های: فصلی پراز گیلاس ، تکه ای از آسمان ، کسی شیبه بهار ،توی پرانتز و محله میکروب خان مهمان شایسته و ویژه این برنامه بود .

در این برنامه هاشمی ضمن نقد و بررسی اشعار و داستان های خوانده شده توسط اعضا به اهمیت و ارزش تخیل و تصاویر خلاقانه در شعر ، رعایت عنصر سادگی در زبان داستان و توجه ویژه به اتفاق ها و ماجراهای داستانی اشاره داشتند.

سید سعید هاشمی (زادهٔ ۶ بهمن ۱۳۵۳ قم) شاعر و نویسنده کتابهای کودک و نوجوان است. وی از معدود شاعران معاصر است که در حوزه ی طنز کودک و نوجوان نیز فعالیت می کند. برخی از کتابهای وی نظیر "شاعر گنجشکها" به زبان انگلیسی ترجمه شده اند. هاشمی هم اکنون سردبیر ماهنامهٔ سلام بچه‌ها است که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =