نمایشگاه نقاشی اعضای کانون استان اردبیل با عنوان «یوردومون شنلیک لری» گشایش یافت

نمایشگاه آثار نقاشی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با عنوان «یوردومون شنلیک لری» با حضور امام‌جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان پارس‌آباد در ساختمان کتابخانه شهید رجایی این شهرستان افتتاح شد.

علی برادران مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار نقاشی اعضای کانون استان اردبیل با عنوان «یوردومون شنلیک لری» در جهت انتقال فرهنگ، آداب‌ورسوم محلی به کودکان و حفظ ارزش‌ها و رسوم ملی دایر شده است.

برادران اظهار کرد: ۶۳ اثر نقاشی کودکان و نوجوانان از سراسر مراکز کانون استان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرارگرفته است و آثار ارائه‌شده در گروه سنی ۸ تا ۱۶ سال با موضوع جشن‌های بومی و محلی در انتقال این فرهنگ‌ها به کودکان بوده است.

نمایشگاه «یوردومون شنلیک لری» باهدف کشف استعدادهای هنری و آشنا کردن کودکان و نوجوانان با جشن‌های بومی محلی برپاشده است و علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند تا تاریخ ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۰قبل از ظهر الی ۱۷ عصر از این نمایشگاه که در ساختمان کتابخانه شهید رجایی واقع در روبروی اداره پست شهرستان پارس‌آباد دایر شده بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =