کد خبر: 277617
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
بازدید 642
کانونی‌ها جوانه لبخند می کارند

مدیر کل کانون گیلان از برپایی بازارچه خیریه و اجرای ویژه‌برنامه‌های هدف‌مند از سوی کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی هنری هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری در رشت و دیگر شهرستان‌ها خبرداد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، اسفندیارضیائی با اعلام این خبر افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و دگرخواهی درجامعه، به ویژه درمیان کودکان و نوجوانان از رسالت‌های کانون پرورش فکری است و برهمین اساس ویژه‌برنامه‌هایی از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزارمی شود.

مدیرکل کانون گیلان درهمین حال از همراهی با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری جشن ملی نیکوکاری با عنوان«جوانه لبخند بکاریم» سخن‌گفت و برپایی بازارچه خیریه و عرضه‌ی دست‌سازه‌های کارکنان و اعضای کانون در مرکز استان و مراکز فرهنگی هنری در شهرستان‌ها را گامی درهمین مسیر دانست.

وی در همین زمینه اضافه‌کرد: این بازارچه در مرکز استان هم‌زمان با  هفدهم اسفندماه جاری در محل اداره کل کانون استان گیلان در رشت برگزارمی شود.

این مدیر فرهنگی درادامه برپایی برگزاری جشن نیکوکاری و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری برای کودکان و نوجوانان خانواده‌های کم‌برخوردار را ازدیگر برنامه‌های کانون در جشن ملی نیکوکاری عنوان‌کرد.

ضیائی هم‌چنین نگاه ویژه‌کانون به کودکان و نوجوانان روستایی و ساکن شهرها را از جمله رسالت‌های کانون برشمرد و از اهدای  بسته‌های فرهنگی و غدایی به اعضای کتاب‌خانه پستی و سیارروستایی این مجموعه‌ی فرهنگی خبرداد.

دعوت از خیّرین و ارایه‌ی تخفیف فرهنگی به کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مجموعه‌های خیریه از دیگر برنامه‌ها بود که در سخنان اسفندیار ضیائی برآن تاکیدشد.

مدیرکل کانون استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا در سایه همراهی و هم‌گامی افزون‌تر دستگاه‌های اجرایی و همه‌ی افراد جامعه، بسترهای مناسب برای توان‌مندسازی تمامی کودکان، نوجوانان و خانواده‌های ایران اسلامی فراهم‌شود.

ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =