کد خبر: 277676
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
بازدید 1320
چند ویژه برنامه مناسبتی برای اعضای کتابخانه سیار روستایی آبیک

در آخرین روزهای سال، کتابخانه سیار روستایی آبیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای چند ویژه برنامه مناسبتی با اعضای خود همراهی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مربی کتابخانه سیار روستایی آبیک با اجرای چند برنامه مناسبتی در آخرین روزهای سال هم در کنار اعضای خود بود.

به مناسبت روز درخت‌کاری، (15 اسفند) مربی این مرکز سیار، با همکاری معلمان مدرسه شهید باهنر روستای باقرآباد ترک (از توابع بخش بشاریات شهرستان آبیک)ویژه برنامه ای برای دانش‌آموزان اجرا کرد.کارگاه کاغذ و تا (درخت کاغذی)، بحث آزاد درباره فایده های درخت کاری، بازی و سرگرمی، مسابقه و در پایان کاشت نهال دوستی و مهر در محوطه مدرسه از فعالیت‌های این ویژه برنامه بود.

هم‌چنین، در تاریخ 16 اسفند، در آستانه زادروز فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س)، مربی این مرکز با حضور در مدرسه بعثت روستای یزبر(بخش بشاریات شهرستان آبیک)،مراسم جشن «میلاد یاس نبی(ص)»را برگزار کرد.مولودی خوانی، اجرای مسابقه، معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) و اهدای جایزه از برنامه‌های این مراسم بود.

در ادامه به مناسبت استقبال از سال نو، دانش‌آموزان در یک مراسم جشن نیکوکاری، به محرومان کمک کردند و به مناسبت هفته منابع طبیعی، دو اصله نهال در حیاط مدرسه کاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =