فعالیت مراکز کانون استان چهار محال و بختیاری در ایام نوروز

اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام نوروز 97 از فعالیتهای کانون بهره مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون با تاکید بر بهره مندی کودکان و نوجوانان شهرکرد از فعالیتهای کانون در ایام نوروز 97 از فعال بودن مراکز شهرکرد در این ایام خبر داد.

وی با اشاره به باز بودن مراکز کانون به صورت متغیر در روزهای مختلف افزود: مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد در روزهای 3 و 4 مراکز شماره دو و سه کانون در روزهای 5 و 6 فروردین ماه، مرکز فرهنگی هنری شماره یک در روزهای  7 و 8 فروردین ماه و مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد در روزهای 8 و 9 فروردین ماه از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 ظهر فعال خواهند بود.

وی با تاکید بر فعالیتهای کتابخانه های سیار روستایی و پوشش اعضای روستایی در این ایام گفت: سه کتابخانه سیار روستایی در استان طی هفته دوم سال جدید فعال خواهند بود و با حضور در روستاهای مختلف استان به انجام فعالیتهای فرهنگی خواهند پرداخت.

فرزاد رحیمی در این باره گفت جشن عیدانه اعضای سیار روستایی به مناسبت سال جدید توسط کتابخانه سیار روستایی منطقه گندمان در روستای مورچگان روز سیزدهم فروردین با حضور اعضای این کتابخانه برگزار خواهد شد.

گفتنی است: ایستگاه فرهنگی هنری کانون با همکاری هلال احمر استان نیز با اجرای برنامه های فرهنگی و کتابخوانی در میدان قمر بنی هاشم شهرکرد به ارائه ی فعالیتهای فرهنگی هنری خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =