کودکان و نوجوانان با محوریت امام رضا(ع) پژوهش می‌کنند

کودکان و نوجوانان با شرکت در مسابقه پژوهش رضوی شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام‌ رضا علیه‌السلام، درباره امام رضا(ع)، پژوهش می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان بخش پژوهش اعضا شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان، منتشر شد.

بر این اساس، در مسابقه پژوهش اعضا، شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال می‌توانند شرکت کنند.

این جشنواره با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... انتشار یافته است.

بر اساس شرایط عمومی اعلام‌شده در این فراخوان، شرکت‌کنندگان در مسابقه، آثار خود را به صورت فردی یا گروهی (حداکثر سه نفر) تهیه و ارایه کنند.

بر این اساس، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی در واحد پژوهش ارسال کنند.

در عین حال، شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژۀ (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژۀ (بزرگ‌سال) در  این پایگاه اطلاع رسانی منتشر شده است.

برای مشاهده فراخوان اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =