خرید کتاب برای کودکان با مشاوره مربیان کانون

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران راهنمای بازدیدکنندگان برای انتخاب کتاب خواهند بود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مربیان کانون استان تهران امسال نیز هم‌چون چند دوره گذشته در کنار عوامل فروش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به معرفی کتاب و تولیدات فرهنگی و هدایت بازدیدکنندگان و مخاطبان می‌پردازند.

بر اساس این گزارش در این دوره از نمایشگاه کتاب هر روز  هفت مربی در غرفه‌ی اصلی عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کانون واقع در سالن مهدی آذریزدی (C5)، غرفه 191 در کنار دست‌اندرکاران و متصدیان فروش کانون حضور می‌یابند تا ضمن معرفی آثار به بازدیدکنندگان برای انتخاب کتاب‌های مناسب هر گروه سنی نیز به خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان مشاوره ارایه دهند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز 12 تا 22 اردیبهشت 97 با شعار «نه به کتاب نخواندن» در مصلی امام خمینی (ره) برپا می‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش «کودک و نوجوان»، «ناشران عمومی» و «ناشران آموزشی» کتاب و محصولات خود را عرضه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =