تقدیر از مربی سیار کانون در نقطه صفر مرزی

همزمان با هفته معلم از مربی کتابخانه سیار در منطقه مرزی قوشخانه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، همزمان با روز معلم منیر صادقی مدیر کل کانون این استان به روستاهای نقطه صفر مرزی در منطقه قوشخانه رفت و از مربی کانون و معلمان این منطقه تقدیر نمود.

صادقی در این بازدید با بیان اینکه کانون این آمادگی را دارد که کتابخانه مدارس و مساجد روستاهای نقاط مرزی را در بخش کودک تجهیز نماید، گفت: انتشارات کانون پرورش فکری در حوزه کودک و نوجوان بی رقیب است و استفاده همه کودکان و نوجوانان از محصولات فرهنگی کانون به خصوص در مناطق محروم یکی از اهدافی است که دنبال می شود.

وی در جمع مدیران و مسئولان این بخش مرزی عملکرد مربیان سیار را از حیث بهره وری در این حوزه کم نظیر دانست و عنوان کرد: مربیان کانون پرورش فکری با عشق و علاقه ستودنی در کنار اعضای کتابخانه های سیار و مراکز فرهنگی و هنری هستند و بی وقفه برای تعالی و پیشرفت آنها تلاش می کنند.

صادقی با تقدیر از معلمانی که با مربیان کانون تعامل دارند، خاطر نشان کرد: تجلیل و قدردانی از معلمان و مربیان، سپاسگزاری از انسان هایی است که بی دریغ در راه اولیای خدا گام نهاده اند و برای آگاهی و بیداری بشر سینه سپر کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه مربیان از جایگاه ویژه ای نزد خداوند برخوردار هستند، گفت: برای مربیان و معلمان همین افتخار کافیست که خداوند صفت معلمی خود را بر خالقیت ترجیح داده و به آن مباهات کرده است  آنجا که می فرماید: الرَّحْمَنُ عَلَّمَ الْقُرْآنَ خَلَقَ الْإِنْسَان عَلَّمَهُ الْبَیَان.َ

در پایان این مراسم به مناسبت عید نیمه شعبان به دانش آموزان مدرسه مرزی شهید شاکری کتاب اهدا شد و از کتابخوان های برتر کانون و دانش آموزان برتر تجلیل ویژه به عمل آمد.

مدیر کل کانون استان در ادامه این سفر یک روزه بازدیدی هم از مرکز فرهنگی و هنری شیروان داشت و ضمن خداقوتی به مربیان این مرکز روز معلم را تبریک گفت و برای انها آرزوی توفیق روز افزون نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =