تجلیل از معلمان مدارس اردبیل با حضور مدیرکل کانون استان

هم‌زمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با حضور در مدارس این شهرستان از زحمات و تلاش‌های معلمان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هم‌زمان با هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان با حضور در دبیرستان هیئت‌امنایی شهید مفتح و مدرسه ابتدایی نادر اصغری(۱) با اهدا کتاب و هدیه از تلاش‌ها و فعالیت‌های این عزیزان تقدیر کرد.

جمادیه ضمن تبریک هفته معلم به عزیزان فرهنگی گفت: کار بزرگ معلمان با مسائل مادی قابل جبران نیست، چراکه نه‌تنها عمر گران‌قدر، بلکه علم و دانش خود را نیز در اختیار آینده‌سازان این مرزوبوم قرار داده و به معنای واقعی در این راه جان‌فشانی می‌کنند.

جمادیه افزود: هر آن‌کسی که در کلاس درس جهل را می‌زداید و بر دانش کودکان و نوجوانان می‌افزاید جهادگر است و اگر بمیرد شهید.

مدیرکل کانون استان با حضور در کلاس درس مدرسه ابتدایی نادر اصغری(۱) اظهار داشت:  کار معلمان جز با عشق قابل وصف نیست و وظیفه‌ی دانش آموزان این است که با خوب درس خواندن از زحمت‌های معلمان به بهترین نحو تقدیر کنند.

وی سپس به معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری پرداخت و ادامه داد: همگام با آموزش‌وپرورش، مهارت و پرورش خلاقیت در فعالیت‌های کانون تجلی‌یافته و کودکان با هنر، ادبیات، علوم و کتاب‌خوانی مأنوس می‌شوند و زمینه ظهور و بروز اندیشه‌های برتر فراهم می‌شود.

جمادیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: کانون محل پرورش اندیشه‌ها توأم با شادی، شور، نشاط و خلاقیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =