گردهمایی استانی کانون اردبیل در بندر انزلی برگزار شد

باهدف برنامه‌ریزی راهبردی، گردهمایی استانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، اولین گردهمایی استانی در سال ۹۷ با حضور مدیرکل، معاونان، کارشناسان ستادی، مسئولان و مربیان فرهنگی هنری مراکز در مرکز شماره ۲ کانون بندرانزلی برگزار شد.

در بخش نخست هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل، با اشاره به شعار سال ۹۷(حمایت از کالای ایرانی) در سخنانی به ابلاغ سیاست‌ها و اهداف فعالیت‌های کانون پرداخت.

جمادیه با تأکید بر خلاقیت و توانمندی‌های آموزشی کارشناسان و مربیان اظهار کرد: باید زمینه‌های لازم برای آموزش و ترویج شعار امسال در بین کودکان و نوجوانان فراهم شود تا بتوانیم آن‌ها را به فرهنگ استفاده از کالای ایرانی ترغیب و تشویق کنیم.

در این گردهمایی کارشناسان ستادی در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مالی و عمرانی، حراست، اداری کارپردازی، داده‌ورزی و روابط عمومی در حضور مربیان و مسئولان مراکز به تجزیه‌وتحلیل فعالیت‌های سال ۹۶، تشریح برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های خود در سال جدید پرداختند و به پرسش‌های مطروحه پاسخ گفتند.

تحلیل وضعیت آماری در مراکز فرهنگی هنری، برگزاری نمایشگاه‌های فصلی، توجه جدی همکاران به شیوه‌نامه‌های ارزشیابی کارکنان در طول سال و فعالیت‌های اداری مالی، استفاده از شیوه‌های تازه و مؤثر در فعالیت‌های تابستانی، فراگیر شدن فعالیت واحد نمایش کانون، پویانمایی در سطح استان و حمایت از تولیدات نمایشی مربیان از مواردی بود که در این گردهمایی به آن‌ها اشاره شد.

هم‌چنین، برگزاری نشست مشترک با کارشناسان و مربیان، بازدید از دست آوردهای فرهنگی، هنری ادبی و پژوهشی و هم‌چنین حضور در بازارچه توانمندی‌های اقتصادی مربیان، اولیا و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان از برنامه‌های دیگر این گردهمایی بود.

گفتنی است، مرکز شماره ۲ کانون بندرانزلی طی روزهای ۲۲ و ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ میزبان کارکنان کانون اردبیل بود.

لطفاً گزارش تصویری گردهمایی را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =