نشست تخصصی مدیرکل کانون پرورش فکری با مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه زاهدان

مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه زاهدان خواسته‌های خود را با مدیرکل کانون استان مطرح کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، نشست تخصصی مدیرکل کانون پرورش فکری با مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه زاهدان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در نشست خود با اعضای مرکز سه ضمن آرزوی تابستانی سرشار از پویایی و فعالیت برای آنان گفت: کانون به داشتن دوستانی چون شما افتخار می‌کند و همه‌ی ما امیدواریم برای شما لحظه‌های خوبی بیافرینیم.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به رسالت کانون در خصوص کودکان و نوجوانان عنوان کرد: کانون با همه‌ی توان خود سعی دارد مطابق با نیازهای شما، بهترین خدمات را ارایه کند و در این میان مربیان، با توجه به ارتباط مستقیمی که با شما دارند، فعالیت‌هایی را که مطابق سلیقه و دلخواه شماست، برنامه ریزی می‌کنند تا از حضور در کانون لذت ببرید.

وی سپس از کودکان حاضر در این نشست خواست تا برای برنامه ریزی موثر، خواسته‌هایشان را بیان کنند و فعالیت‌های مورد علاقه‌ی خود را برشمرند.

سفال، نقاشی و کاردستی از جمله فعالیت‌هایی بود که اعضا از آنها به عنوان فعالیت‌های مورد علاقه‌ی خود نام بردند و در پاسخ به انتظارشان از مربیان گفتند که دوست دارند مربیانشان در زمینه‌ی علاقه‌ی اعضا بیشتر کار کنند.

اعضا در ادامه کانون را بهترین محل برای گذراندن اوقات فراغت خود معرفی کردند که می‌توانند در آن چیزهای جدیدی یاد بگیرند و به دیگران یاد بدهند.

پس از نشست با اعضا، مدیرکل کانون در نشست با مربیان ضمن قدردانی از تلاش‌های آنان در زمینه‌ی برآوردن نیازهای اعضا و تلاش خستگی ناپذیرشان در مهارت آموزی به کودکان و نوجوانان، گفت: با توجه به گستردگی دامنه‌ی اطلاعات و سرعت انتقال آنها، نیازهای کودکان و نوجوانان دستخوش تغییرات فراوانی شده و ما باید با شناسایی این تغییرات تلاش کنیم پاسخ مناسب به این مطالبات را داشته باشیم.

وی در ادامه‌ی سخنان خود از بحران آب و خطراتی که در کمین محیط زیست قرار دارد، به عنوان دو مسئله‌ی مهم یاد کرد که می‌تواند در کنار سایر فعالیت‌های کانون کودکان و نوجوانان را جذب کند و آنان را نسبت به این مسایل مهم و نحوه‌ی روبه‌رو شدن با آن آگاه سازد.

کاغذ و تا، مجسمه سازی و مهارت‌های نرم افزاری از جمله فعالیت‌های مورد علاقه‌ی اعضا بودند که مربیان با اشاره به آن پیشنهاد دادند دوره‌های تخصصی در زمینه‌های مورد نظر برای علاقه‌مندان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =