نشست برنامه ریزی ویژه برنامه‌های روز ملی ادبیات کودک و نوجوان

در آستانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، نشست برنامه ریزی استانی این مناسبت در دفتر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 5 تیر 97، نشست برنامه ریزی استانی گرامی‌داشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با حضور کارشناسان مرتبط در دفتر مدیر کل کانون استان قزوین برگزار شد.

در آغاز این نشست، «مژده اروجی»مدیرکل کانون با توجه به این که روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، به گرامی ‌داشت مهدی آذر یزدی نیز اختصاص دارد، معرفی آثار و زندگی‌نامه این نویسنده فقید در مراکز فرهنگی و هنری و ویژه برنامه‌‎های استانی را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه درباره برگزاری برنامه‌های جذاب و متنوع در معرفی آثار فاخرملی ادبیات کودک و نوجوان به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان رایزنی ‌هایی انجام شد.

هم‌چنین از آنجا که کتاب «مهمان ‌های ناخوانده» اثر فریده فرجام به ثبت جهانی میراث فرهنگی ناملموس دست یافته و نخستین کتاب کودک چاپ کانون نیز هست، درباره پرداخت و نمایشی کردن این اثر در قالب یک ویژه برنامه استانی، پیشنهاداتی ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =