دیدار مدیرکل کانون خوزستان با منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با منتخب مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، داریوش آقاسی در روز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسن زاده دیدار کرد.
داریوش آقاسی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت انتخاب ایشان در مجلس خبرگان رهبری توسط مردم، گزارشی از برنامه های اجراء شده و برنامه های پیش روی کانون ارائه کرد.
مدیرکل کانون خوزستان با اشاره به حضور چند روزه تماشاخانه سیار در شهر های خوزستان گفت: تماشاخانه سیار کانون از جمله برنامه های پر مخاطب است که در شهرهایی مثل خرمشهر و بهبهان با استقبال چند هزار نفره روبرو شد. اما به دلیل اینکه این ظرفیت در استان فعال نبوده فقط در برخی از ایام سال میزبان تماشاخانه سیار کانون کشور هستیم.
آقاسی در ادامه به لزوم حمایت از برنامه های کانون تأکید کرد و گفت: کانون ظرفیت های بسیاری دارد و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای استفاده از این ظرفیت ها دیده شده تا بتوانیم کودکان و نوجوانان استان را جذب کنیم. برنامه هایی که به دلیل مشکلات اعتباری به صورت محدود برگزار می‌شوند. وی در ادامه افزود: کتابخانه های سیار کانون به شهرها و روستاهای مختلفی می روند و استقبال خوبی از کتاب ها و مربیان کانون صورت می‌گیرد اما این حضورها به دلیل کمبود امکانات در بازه های کوتاهی صورت می‌گیرد و در برخی موارد خود نوجوانان گلایه می‌کنند که چرا از این برنامه ها بیشتر انجام نمی شود.
منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، انجام فعالیت های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: باید با حفظ روحیه انقلابی به گونه ای فعالیت کرد تا خلأهای موجود را پر کنیم و باید با ظرافت های بسیاری فعالیت کنیم تا بتوانیم عامه کودکان و نوجوانان را هم جذب کنیم و این ها نیاز به مقداری کار فکری دارد. کانون باید پلی برای جذب نوجوانان شود.
حجت‌الاسلام حسن زاده ضمن اشاره به اهمیت حضور کانون در شهرها و روستاها گفت: حضور کتابخانه های سیار و تماشاخانه از کارهای خوب و قابل تقدیر است. اینکه برخی کارها می تواند بدون اعتبار انجام شود حرف درستی است، اما امروزه بسیاری از کارها نیاز به اعتبار ویژه دارد و باید از این برنامه ها حمایت کنیم. تلاش می‌کنیم تا این حمایت ها و تأمین اعتبارها صورت بگیرد تا بتوان ظرفیت تماشاخانه سیار را در استان ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =