جشن افتتاحیه طرح اوقات فراغت و آغاز کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری در شهرستان آق‌قلا

جشن افتتاحیه طرح اوقات فراغت و آغاز کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور پرشور بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده‌ها، دانش‌آموزان و مسوولان در شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت شهرستان آق قلا که به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری برگزار شد، حاج آخوند رهبر امام جمعه اهل سنت این شهرستان با اشاره به احادیث از وقت و عمر به عنوان گوهر ارزشمند و گران‌بها نام برده که همانند ابر در حال گذر است و باید قدر این وقت و زمان را بدانیم.

امام جمعه آق قلا از دستگاه‌های فرهنگی و به‌ ویژه کانون پرورش فکری که عهده‌دار غنی‌سازی مطلوب اوقات فراغت کودکان و نوجوانان هستند قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد تا به واسطه اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شاهد تقویت نشاط و شادابی در فرزندان و مهارت‌آموزی آن‌ها باشیم.

سیدعلی حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های خوب کانون پرورش فکری در ارائه روش‌های خلاقانه، بر پرهیز از کارهای موازی توسط دستگاه‌های مختلف تاکید نموده و بیان داشت: اوقات فراغت زمان بسیار مناسبی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای بچه‌هاست.

هم‌چنین در این مراسم میردیلمی معاون فرماندار این شهرستان نیز طی سخنانی کوتاه اهمیت توجه به پربار نمودن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را یادآور شده و از همه نهادها خواست تا با بهره‌گیری مناسب از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان تلاش نمایند.

برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان، اجرای قصه‌گویی توسط سمیه رئوفی مربی فرهنگی مرکز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان مدیرکل کانون پرورش فکری به همراه دیگر مسوولان استانی و شهرستانی از نمایشگاه آثار و دست‌ساخته‌های اعضا و مربیان و خانواده‌های کانونی دیدن کردند.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =