هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در البرز

کارشناس رابط جشنواره رضوی در البرز از شرایط شرکت و اجرای مسابقات در این استان خبر داد.

   

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، فرزانه عطار صحراگرد، کارشناس آموزش و پژوهش کانون و رابط جشنواره های رضوی با اعلام این خبر افزود :

افراد علاقه مند در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می توانند از بین منابع معرفی شده برای این جشنواره ، کتابی را انتخاب وتا پایان تیر ماه،  در یکی از فعالیت های فردی یا خانوادگی شرکت کنند.

وی هم چنین ادامه داد:

جهت افزایش جذابیت این جشنواره برای کودکان دو بخش ویژه ی تصویرگری از قسمت جذاب کتاب به انتخاب خود کودک و ضبط و ارسال فایل های ویدیویی معرفی و خوانش جذاب کتاب ها در نظر گرفته شده است .

صحراگرد به علاقه مندان توصیه کرد جهت آگاهی بیشتر از شرایط و جوایز مسابقات به کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سطح استان یا کتابخانه های عمومی مراجعه کنند.

این کارشناس هم چنین گفت : اقلام مربوط به این مسابقات شامل (کتاب، لوح فشرده، پوستر و ...)، امروز در اختیار کتابخانه های کانون قرار خواهد گرفت و کد شرکت کنندگان کانون (131011)می باشد.

گفتنی است این جشنواره هر سال به منظور آشنایی افراد گروه های سنی مختلف با امام رضا (ع) و سیره ی عملی ایشان برگزار می شود .

در ضمن اعلام نتایج این جشنواره نیز 25 مرداد ماه 97 خواهد بود .

جهت دریافت  فهرست منابع،  به لینک زیر مراجعه فرمایید .

فهرست منابع

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =