پویش فصل گرم کتاب و آغاز کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری در گرگان

پویش فصل گرم کتاب و جشن آغاز کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این برنامه عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری در گفت‌وگو با واحد خبر صدا و سیمای مرکز گلستان ضمن مهم خواندن نقش اوقات فراغت در شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و مهارت افزایی آن‌ها از کانون به عنوان تنها نهاد تخصصی در زمینه غنی‌سازی مطلوب اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در طول سال نام برده و یادآور جشنواره‌های مختلف این مجموعه همانند قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، نمایش، دوپنجره با حضور پدیدآورندگان آثار و نمایشگاه آاثار اعضا در راستای نهادینه‌سازی مفاهیم تربیتی و فرهنگی و هم‌چنین تمرین زندگی و آگاهی والدین در برنامه‌ریزی و ایجاد اوقات فراغت مناسب برای فرزندانشان شد.

برپایی کارگاه‌های آموزشی با موضوعات نجوم، رباتیک، محاسبه‌ ذهنی، علوم آزمایشگاهی، انیمیشن، عکاسی، نمایش، نقاشی، خوش‌نویسی، سفال، چرم‌دوزی، شطرنج، داستان‌نویسی، نوشتن خلاق، فیلم‌سازی، سرود و موسیقی، روخوانی و فهم قرآن از مواردی بود که این مقام مسوول در راستای ارتقای مهارتی و حرفه‌آموزی کودکان و نوجوانان در فصل تابستان به آن اشاره داشت.

در این برنامه با نقش‌آفرینی اعضا، مربی و خانواده‌ها در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی همراه با نوازندگی سه تار و اجرای مسابقه لب‌آهنگ، حال و هوای شاد و مهیجی برقرار شد.

هم‌چنین اهدای هدیه و لوح تقدیر از سوی مدیرکل کانون به آریابد میرگزی عضو برگزیده جشنواره کتاب‌خوانی آموزش و پرورش گرگان و برگزاری کارگاه هنری ساخت فرفره به‌عنوان نماد شادی در فصل تابستان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =