برپایی کارگاه آموزش تصویرگری علیرضا گلدوزیان در سنندج

کارگاه تصویرگری علیرضا گلدوزیان همزمان با برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب دوسالانه براتیسلاوا در سنندج بر پا خواهد شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و انجمن تصویرگران ایران از 24 تا 30 تیر 97 در شهر سنندج برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش کارگاه آموزشی تصویرگری گلدوزیان نیز با هدف بالا بردن سطح توانایی هنرمندان استان کردستان از ساعت 10 تا 16 روز 25 تیر در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با حضور در حوزه هنری استان کردستان به نشانی سنندج، خیابان فلسطین، روبه‌روی فرمانداری و یا مراکز فرهنگی‌هنری کانون سنندج برای ثبت‌نام اقدام کنند، هم‌چنین شماره تلفن‌های 08733243624 حوزه هنری کردستان و 08733155060 داخلی 32 کانون این استان نیز برای آگاهی بیشتر علاقه‌مندان اعلام شده است.

گلدوزیان تاکنون آثار زیادی در حوزه کودک و نوجوان تصویرگری کرده و در سال 2005 نیز جایزه دوسالانه براتیسلاوا را دریافت کرده است، آثاری هم‌چون «این همانی»، «آغوشت را باز کن»، «بازی‌ها جورواجورند»، «باعلی، یاعلی خانم معلم آقای نقاش»، «زرافه من آبی است»، «سنگ قرمز کوچولو» و «بازی‌های پنج انگشت» از جمله تصویرگری‌های این هنرمند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =