تهیه مستند تلویزیونی از روند برنامه‌های محتوایی و جذاب مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گلستان

با حضور تیم مستندساز شبکه‌ی کودک سیمای گلستان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون گالیکش و گمیشان، برنامه‌هایی محتوایی و جذاب ویژه کودکان و نوجوانان ضبط و تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهرستان گالیکش و گمیشان با همکاری و اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده ویژه‌ی کودکان و نوجوانان، زمینه‌ی نقش‌آفرینی اعضا را برای تهیه مستند تلویزیونی شبکه سیمای گلستان فراهم ساختند.

در این برنامه سید روح ا...بنی‌عقیل تهیه کننده برنامه کودک سیمای گلستان، استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و مشاوره‌ای مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از اولویت‌های دست‌اندرکاران تولید دانسته و با همکاری کودکان و نوجوانان مراکز کانون پرورش فکری بخشی از توان‌مندی و مهارت‌ورزی اعضای این مجموعه را در قالب برنامه‌ی کودک تهیه نمود.

معرفی کتاب، شعرخوانی، نمایش‌خلاق، قصه‌گویی، مصاحبه در زمینه ویژگی‌های اخلاقی دختران در قبال خانواده و دوستان و نیز الگوپذیری از سیره‌ی حضرت معصومه (س) از جمله برنامه‌هایی بود که به‌ منظور تهیه این مستند تلویزیونی توسط اعضای دختر و پسر مراکز فرهنگی‌هنری کانون گالیکش و گمیشان به اجرا درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =