بیوک ملکی میهمان اعضای کانون ۱۵ تهران خواهد بود

اعضای مرکز تخصصی ادبی شماره ۱۵کانون استان تهران، روز ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ در ویژه‌برنامه « آقای شاعر سلام» میزبان « بیوک ملکی» شاعر کودک و نوجوان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ویژه‌برنامه ادبی «آقای شاعر سلام» برنامه‌ای ادبی- فرهنگی است که طی سه سال گذشته در مرکز شماره ۱۵ تهران اجرا می‌شود و تاکنون اعضای این کتابخانه، میزبان ۶ شاعر و نویسنده کودک و نوجوان بوده‌اند.

بنابراین گزارش، این ویژه‌برنامه در دور هفتم میزبان « بیوک ملکی» شاعر نام‌آشنای کودک و نوجوان خواهد بود و اعضای فعال و کتاب‌خوان این مرکز ضمن گفتگو با میهمان برنامه، در جلسه‌ای صمیمانه به‌نقد و بررسی آثار وی خواهند پرداخت.

بر این اساس، اعضای کتابخانه شماره ۱۵ این روزها ضمن طراحی پانلی از معرفی شخصیت این شاعر بنام، به مطالعه برخی کتاب‌های وی که در کتابخانه این مرکز موجود است می‌پردازند.

برگزاری جلسات بحث کتاب و نقد و بررسی از کتاب‌های « باز با باران، بیا بگیر سیب را، کوچه دریچه‌ها، از هوای صبح » از سروده‌های بیوک ملکی با هدایت مربیان این مرکز فرهنگی هنری و نوشتن نامه‌هایی برای آقای شاعر از دیگر فعالیت‌های کودکان و نوجوانان پیش از برگزاری برنامه آقای شاعر سلام است.  

گفتنی است کودکان و نوجوانان عضو این مرکز تخصصی در برنامه «خانم شاعر و خانم نویسنده سلام» نیز پیش از این میزبان بانوان شاعر و نویسنده‌ای همچون «مریم اسلامی، طیبه شامانی و طاهره ایبد» بودند. از دیگر میهمانان این برنامه می‌توان از « محمدرضا بایرامی، عباس قدیرمحسنی و حسین تولایی »  نام برد.

مرکز تخصصی ادبی شماره ۱۵ کانون تهران در منطقه ۱۰، خیابان کمیل، سه‌راه قصرالدشت، ضلع شمالی پارک رضوان واقع شده است و ضمن برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری، به‌صورت تخصصی به فعالیت‌های ادبی همچون برپایی کارگاه‌های شعر و داستان، شاهنامه‌خوانی و حافظ خوانی و ... می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =