کد خبر: 281022
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
آیین معارفه سرپرست جدید کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آیین تودیع مدیرکل سابق و معارفه سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی و کشوری در یاسوج برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم تنها مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون در این آیین بر پرهیز از نگاه سیاسی در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: داشتن نگاه صرف سیاسی در امور، مانع فعالیت‌های تاثیرگذار در امور فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

وی مسایل فرهنگی را بسیار مهم دانست و گفت: از هر جریان سیاسی که باشیم باید در کانون در خدمت فرهنگ و ارایه خدمات به کودکان و نوجوانان این مرزو بوم باشیم و مسوولان باید برای روزهای خوب خدمت‌گذاری تلاش کنند.

عیسی گرجی‌زاده مدیرکل سابق کانون استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گزارشی ارایه کرد و گفت: در این سال‌ها با تعامل، همدلی و همراهی تلاش کردیم فعالیت‌های کانون را بیشتر به جامعه معرفی کنیم و بگوییم این مجموعه متولی قشری است که آینده مملکت در دست آن‌ها خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این مدت اعتبارات کانون از 150 میلیون تومان به 770 میلیون تومان افزایش یافت و کانون زبان و مرکز فراگیر نیز در استان راه‌اندازی شد.

محمود پیروزه سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: نگاه محوری به مربیان در کانون نگاه عمودی، رئیس و مرئوسی نیست، اساس و شاکله کانون را مربیان تشکیل می‌دهند و رسالت کانون پرورش فکری مشخص هست.

پیروزه افزود: تکریم همکاران، احترام، بزرگداشت، کرامت انسانی، ارزش‌های والای اخلاقی، همدلی، مهر و مهربانی، عشق ورزیدن به کار و دوست داشتن همکاران سرلوحه فعالیت‌ها بوده و هم‌چنان در رأس برنامه‌هایم خواهد بود.

وی اظهار داشت: جنس فعالیت در دستگاه‌های فرهنگی خیلی فراتر، حساس‌تر و ظریف‌تر از سایر دستگاه‌هایی است که در حوزه دولت خدمت می‌کنند بنابر این باید عقاید و افکار خود را مناسب با این فضا ترکیب و تلطیف کنیم که فضای امن و راحت، همدلی، دوستی و مهربانی در این مجموعه به‌ویژه کانون پرورش فکری نهادینه شود.

آیین تودیع مدیرکل سابق و معارفه سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد روز سوم شهریور 1397 در اداره‌کل کانون یاسوج برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =