کد خبر: 281199
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
رقابت34 گروه در جشنواره هنرهای نمایشی کانون تهران

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، صبح روز یازدهم شهریور ۱۳۹۷ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره در دو بخش رقابتی و غیررقابتی با حضور ۳۴ گروه نمایشی از مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان تهران در حال برگزاری است.

بر اساس این خبر، نمایش‌های عروسکی در بخش رقابتی و نمایش‌های صحنه‌ای، رادیو تئاتر و نمایش‌نامه‌خوانی در گروه غیررقابتی اجرا می‌شود.

 بر همین اساس، در اولین روز از این رویداد هنری شش گروه نمایش «قصه بخت» از مرکز شماره ۲۱، دو نمایش «جادوگر» و «دلم می‌خواهد» از مرکز شماره ۲۷، «شازده کوچولو» از مرکز شهر قدس، نمایش‌نامه‌خوانی «دالتون‌ها» از مرکز شماره ۲۱ و «لوطیان مرد رند» از مرکز شماره ۳۰ در نوبت صبح بر روی صحنه رفتند.

در همین حال، در نوبت عصر اولین روز این جشنواره نیز پنج نمایش «شاخه نبات»، «مهمانی آدمک»، «دختر باغ آرزو»، «شیخ صنعان» و «دنیای اعتماد» به ترتیب از مراکز فراگیر ۲۴، سولقان، شماره پنج و 12 تهران، و مرکز شماره یک کانون اسلامشهر اجرا شد.

هم‌چنین در ادامه اجراهای روز اول این جشنواره سه نمایش‌نامه‌خوانی با عنوان‌های «لولوی آوازه‌خوان» از مرکز شماره 10 تهران، «یک روز بدون داستان» از مرکز شماره ۱۲ و «میهمان جامانده» از مرکز شماره ۹ اجرا شد.

این جشنواره در روزهای 12 و 13 شهریور نیز ادامه خواهد داشت و گروه‌های نمایشی اجراهای خود را به روی صحنه می‌برند تا از سوی داوران مورد ارزیابی قرار گیرد.

داوران این رویداد هنری حسن فرضی‌پور، عذرا امامی و ساغر لطفی‌نژاد هستند.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان تهران روز ۱۳ شهریور ۹۷ با اعلام گروه‌های برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =