اقامه‌ی نماز، بهترین شیوه شکرگزاری است

نماز تجلی عبادت ذات اقدس الهی است، خداوندی که نعمت‌ها و لطف بی‌شمار بر انسان ارزانی داشت و بهترین ادب و شیوه شکر گزاری در مقابل خالق مهربان، اقامه‌ی نماز است.

به گزارش روابط عمومی کانون استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین کمیلی رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با حضور در کارگاه آموزشی «شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز» گفت: کانون پرورش فکری بهترین و جذاب‌ترین برنامه‌ها را در حوزه اقامه نماز برگزار می‌کند و این جای قدردانی دارد.

رییس ستاد اقامه نماز استان اضافه کرد: هر عضو کانون پرورش فکری، یک سفیر  و مروج فرهنگ نماز در خانواده است و آن‌چه اعضا در مراکز فرهنگی هنری در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌آموزند، دریچه‌های نورانی راز و نیاز با خداوند مهربان را در دل کودکان و نوجوانان باز می‌کند.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی نیز پیش از سخنان رییس ستاد اقامه نماز استان با بیان این‌که نماز زیباترین نشانه بندگی  و یاد خداست، گفت: در طول سال فعالیت‌های دینی و مذهبی با محوریت نماز در سطح مراکز کانون پرورش فکری استان انجام می‌شود و همت همه‌ی مربیان بر آن است تا اشتیاق نماز خواندن در وجود کودکان و نوجوانان نهادینه شود.

کارگاه آموزشی «شیوه های انس کودکان و نوجوانان با نماز» با حضور حجت الاسلام  محمد آکار از اساتید حوزه و دانشگاه در اداره کل کانون استان خراسان جنوبی ویژه کارکنان و مربیان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =