فعالیت کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در سوادکوه آغاز شد

پنجمین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری استان مازندران در سوادکوه شمالی عرضه‌ی خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان روستایی این منطقه را آغاز کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب‌خانه در روستای «اندارگلی» شیرگاه استقرار دارد  و 20 روستای این منطقه را زیر پوشش خدمات فرهنگی خود قرار خواهد داد.

بر اساس این گزرش امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در آیین آغاز به کار این کتاب‌خانه گفت: هر فعالیت و تلاشی که برای توسعه امور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت گیرد، نقش موثری در رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان و توسعه کشور خواهد داشت.

وی نقش و همراهی تمامی مسوولان در گسترش و توسعه مراکز و خدمات فرهنگی کانون را حایز اهمیت دانست و بر حمایت بیشتر از این مجموعه و نسل آینده‌ساز کشور تاکید کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون هم‌چنین در سفر خود به استان مازندران در آیین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و هنری جدید کانون در قائم‌شهر و بازگشایی مرکز شماره دو کانون ساری نیز شرکت کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون قائم‌شهر به دلیل قرار گرفتن در طرح گسترش شهری با مساعدت و همکاری شهرداری این شهر به مکانی دیگر انتقال یافت و مرکز شماره دو کانون ساری نیز که از مراکز قدیمی بود به دلیل فرسودگی بنا، نوسازی و بازگشایی شد.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران در حال حاضر دارای، 27 مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، یک کتاب‌خانه پستی و پنج کتاب‌خانه سیار روستایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =