کد خبر: 281378
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
بازدید 873
برگزاری مسابقه استندآپ و تئاتر کاغذی در مرکز شهر قدس

در دو جشن تابستانه مرکز شهر قدس کانون استان تهران، اعضای کودک و نوجوانان کارگاه‌های فرهنگی هنری، با هدایت مربیان، اقدام به برگزاری مسابقات مختلف کتابخانه‌ای کرده و روزهایی شاد و پر از هیجان را پشت سر گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مربیان و اعضای نوجوان و ارشد مرکز شهر قدس در روزهای پایانی تابستان ۱۳۹۷ و در دو روز جداگانه ویژه دختران و پسران، جشنی با حضور  دیگر اعضای کودک و نوجوان مرکز برگزار کردند.

در این برنامه، مسابقه استند آپ کمدی با موضوع «خاطرات دوران مدرسه» به اجرا درآمد که اعضای نوجوان با نگارش داستان‌هایی با این مضمون، به اجرای استند آپ پرداختند و لحظات خوشی را آفریدند.

همچنین گروه‌های نمایشی اعضای دختر و پسر کودک و نوجوان، در دو روز جداگانه، با تئاترهای کاغذی «طوطی و بازرگان، ماه‌پیشانی، کدو قلقله زن، موش آهن خور، خاله‌سوسکه » در این مسابقه شرکت کرده و با داوری مربیان و اعضای ارشد، در پایان از برگزیدگان این مسابقه تجلیل شد.

اجرای قصه‌گویی «آمنه حسین‌آبادی» مربی فرهنگی و «طاهره جابری» عضو نوجوان مرکز، اجرای تئاتر سایه‌ای شازده کوچولو و تجلیل از اعضای فعال و برگزیدگان مسابقات استند آپ و تئاتر کاغذی و گریم پایان‌بخش این روز شاد بود.

این ویژه‌برنامه با جشن غذا که با یاری و همکاری والدین تهیه‌شده بود ادامه یافت و بچه‌ها در کنار هم یک روز پر از شورونشاط را در شهریورماه ۱۳۹۷ پشت سر گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =