شما کودکان آیینه تمام نمای آفرینش هستید

فرماندار جاسک در دیدار اعضای کانون جاسک ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک کودکان را آینه تمام نمای هستی و فصل روشن زلالی و مهربانی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان در اولین روز از هفته ملی کودک اعضای کانون پرورش فکری جاسک با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در دیدار با اعضا ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک ضمن بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) افزود: پیامبرگرامی اسلام در خصوص تکریم فرزندان فرموده است فرزندانتان را گرامی بدارید وبا آداب و روش پسندیده با آنان رفتارکنید.

رادمهر کودکان را آئینه تمام نمای هستی و فصل روشن زلالی ومهربانی دانست وگفت: با توجه به شعارهفته ملی امسال باعنوان«آینده را باید ساخت» باید دنیار را برای کودکان امن‌تر وسرشار از صلح و آرامش کرد.

وی خاطر نشان کرد: نامگذاری هفته ملی کودک، بهانه‌ای است برای اهمیت دادن به جایگاه کودکان در نظام ایران اسلامی زیرا کودکان طیف وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند و به عنوان آینده سازان کشور در حال رشد و نمو و پرورش هستند.

   فرماندار شهرستان جاسک هم‌چنین افزود: روز جهانی و هفته ی ملی کودک را درحالی گرامی می‌داریم که مقارن با ماه محرم می‌باشد و درمکتب آموزه‌های حضرت علی‌اصغر(ع) کودک شهید کربلا یاد محمد طاهای عزیز که در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور شهید شد گرامی می‌داریم.

رادمهر در این دیدار ضمن تقدیر از مربی مسوول کانون جاسک گفت:

کودکان سرمایه‌های انسانی هر جامعه هستند و تلاش بی دریغ مربیان کانون پرورش فکری به لحاظ معنوی بسیار خطیر وارزشمند است.

فرماندار شهرستان جاسک در این نشست حمایت همه جانبه‌ی خود را در زمینه کودک ونوجوان اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =