گرامی‌داشت روز جهانی کودک در مازندران / آینده با علم ساخته می شود

مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران در آیین گرامی‌داشت روز جهانی کودک در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران گفت: اینده با علم ساخته می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران در مراسم روزجهانی کودک که با حضورمسوولان دستگاه‌های عضو ستاد گرامی داشت هفته ملی کودک، کودکان و خانواده‌ها در این کانون برگزار شد، با بیان اینکه اگر دوران کودکی جدی گرفته شود؛ بسیاری از آسیب‌های موجود در آینده کودکان از بین خواهد رفت.

عیسی قاسمی طوسی با بیان اینکه شعار امسال هفته ملی کودک:«آینده را باید ساخت» است، تصریح کرد: آینده را می‌توان با علم ساخت.

وی به رشد علمی کشور اشاره کرد و گفت: جامعه ما نیازمند رشد علمی بیش از این است و کودکان نقش مهمی در این مهم و ساخت آینده روشن دارند. از این رو آینده با همت کودکان ایران اسلامی و با رشد علمی ساخته خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران همچنین تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین کار بچه‌ها درس خواندن است، اما توجه به بازی، نشاط، سرگرمی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کنار درس، از ضروریاتی است که می‌بایست از سوی خانواده‌ها مورد توجه قرار گیرد.

طوسی با تقدیر از مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران برای راه‌اندازی سینما کانون و برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری، نقش کانون پرورش فکری را در تولید نشاط اجتماعی موثر عنوان کرد.

محمدعلی یزدانشناس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران  هم در این مراسم گفت: امروز روز جهانی کودکان جنگ، کار و کودک شهید محمد طاها و همه بچه های جهان است.

وی با بیان اینکه هر روز، روز کودک محسوب می شود، «آینده را باید ساخت» شعار هفته ملی کودک اعلام کرد و گفت: اگر قرار است جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم باید کودکان مان کودکی و شادی کنند.

یزدانشناس با اظهار اینکه همه ما برابر کودکان مسوول هستیم گفت: کودکان آینده ساز کشور هستند و تربیت درست کودکان وتوجه به  نیازهای آنان، زمینه‌ساز آینده‌ای روشن است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران  اظهار داشت از سوی ستاد گرامی‎داشت هفته ملی کودک استان مازندران برنامه‌های متعددی برای کودکان و والدین  در نظر گرفته شده است که در طول هفته اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =