باید خانواده‌ها و دستگاه‌های اجرایی را نسبت به شناخت حقوق واقعی کودکان ترغیب کنیم

ویژه‌برنامه هفته ملی کودک با عنوان «آینده را باید ساخت» با حضور مسئولان و کارشناسان استانی در سینما تربیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل در این ویژه‌برنامه گفت: با تدارک این برنامه و دعوت از خانواده‌ها و مسئولان سعی کردیم تا تسهیل‌گری را در این حوزه انجام داده و کودکان در کنار خانواده‌ها نسبت به ارتقای آموزش و مهارت خود گامی عملی و جدی بردارند.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یک رویکرد جدید تلاش می‌کند تا کودکان و نوجوانان انواع مهارت‌های اجتماعی، ارتباطی و خانوادگی را یاد بگیرند تا نسل آینده نسل توانمند در عرصه‌های مختلف باشند.

احدزاده بیان کرد: در گرامیداشت هفته کودک که از 14 تا 20 مهرماه در حال برگزاری است، عرضه محصولات فرهنگی، برنامه‌ها و آثاری که توسط مربیان و اولیای تربیتی و بزرگ‌سالان با موضوع کودکان تهیه و تولیدشده در این هفته موردتوجه و مدنظر است که به‌یقین تمرکز جدی ما بر بروز و ظهور خلاقیت و توانمندی کودکان و نوجوانان است تا در این شرایط بتوانند فرد مفیدی در جامعه باشند.

وی گفت: امروز 19 مهرماه بانام کودکان با نیازهای ویژه و فرصت‌های برابر نام‌گذاری شده که سعی می‌کنیم بر محور شعار هفته کودک «آینده را باید ساخت» برنامه‌هایی را با همکاری نهادهای مختلف برگزار و به ارتقای مهارت‌های کودکان کمک کنیم.

در این مراسم که همراه با پخش پویانمایی تولیدی کانون پرورش فکری خلخال، اجرای گروه سرود مرکز شماره 5 کانون اردبیل، دکلمه خوانی، شعرخوانی . اجرای موسیقی سنتی بود از کودکان و نوجوانان منتخب مسابقات بین‌المللی نقاشی بلاروس و فعال در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری، مربیان و فعالان حوزه کودکان و نوجوانان و همچنین نخبه نوجوان موسیقی استان اردبیل در زمینه آواز سنتی، پارسا خائف با اهدای لوح سپاس و هدایای ویژه تجلیل شد.

لطفا گزارش تصویری ویژه برنامه اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =