منتخبین بخش استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون معرفی شدند

11 قصه گو از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مرحله ی کشوری راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان  با تاکید بر تاثیرات تربیتی و فکری قصه بر قشر کودک و نوجوان  افزود: اختتامیه بیستمین جشنواره استانی قصه‌گویی صبح امروز با حضور  قصه‌گو یان استان برگزار شد.

مدیرکل کانون با بیان اینکه جشنوراه قصه‌گویی از 17 مهر ماه آغاز شده بود، اظهار داشت: از  244 شرکت ‌کننده 90 نفر را اعضای نوجوان در بخشهای عادی و فراگیر، 6 نفر را پدر بزرگها و مادر بزرگها و 46 نفر را قصه های 90 ثانیه ای و 102 نفر را نیز مربیان و قصه گویان آزاد تشکیل می دادند.

وی با بیان اینکه در بخش برگزیدگان 11 نفر به عنوان برگزیده معرفی شده اند افزود: بهار ملک پور با قصه: آغوشت را باز کن، سمیه ویسی با قصه: مش عامو و الاغهاش، شعله ایل بیگی پور با قصه باغ بابا آلبالو، صغری عالی پور با قصه: زاغی و زاغک و طیبه باقری با قصه: پسران تشمال رتبه های برگزیده را از آن خود کردند.

بر اساس این خبر: فاطمه آذری با قصه: وقتی که باد آمد، ژیلا مهندس با قصه نور امید، محبوبه علیدوستی با قصه: باران شادی، زهرا بابادی با قصه: پرنده طلایی، زهرا رحیمی با قصه: پادشاه الکی، مریم اسماعیلی با قصه: جلسه در جاکفشی و سپیده ابراهیمی با قصه: مارمولک و آفتابگردان عنوان شایسته تقدیر این جشنواره را در بخش مربیان به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در بخش پدر بزرگها و مادر بزرگها منیژه قربانی از شلمزار، عصمت حمزه از شلمزار و فاطمه ادیبی از فرخشهر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش دختران و پسران نیز: مهدیه باقری از شلمزار، امیر محمد موسایی از فارسان و حسین صیادی از شهر کیان به عنوان برگزیده شناخته شدند.

نیره بهشتی نژاد از شلمزار، فاطمه کریمی از هفشجان، معصومه کاظمی از مرکز شماره یک، یسنا باقری از فارسان و آیدا حبیبیان از مرکز شماره سه شهرکرد نیز به عنوان شایسته تقدیر در بخش دختران و پسران معرفی  و تقدیر شدند.

بر اساس این خبر هیئت داوران بیستمین جشنواره قصه گویی استان چهار محال و بختیاری توجه بیشتر به خلاقیت در سازماندهی و پرداخت قصه، استفاده صحیح از مهار ت های کلامی و رفتاری قصه گویی در پرداخت و اجرای قصه،   توجه به شاخص های علمی باز آفرینی و نگاه کیفی در باز نویسی قصه ها، به کار گیری تدابیر لازم و سنجیده در جمع بندی و اتما م قصه با توجه  به ضرورت، ظرفیت فضای قصه و توجه به فضا سازی ورود به قصه را از جمله موارد مورد تاکید در شاخصهای داوری خود دانسته و توجه به این نکات را در اجرای قصه های این جشنواره ضروری دانستند.

هیئت داوران مرحله ی استانی بیستمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی سال جاری در استان چهار محال و بختیاری را سوزان ریئسی، فریبا ریاحی و مژگان کاووسی در بخش بزرگسالان و سپیده ابراهیمی، شعله ایل بیگی پور و زهرا بابادی در بخش دختران و پسران را تشکیل می دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =