کد خبر: 282855
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
سهیل مطیعا دبیر انجمن سرود کانون شد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سهیل مطیعا را به عنوان دبیر انجمن سرود در این مجموعه منصوب کرد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان در این حکم بر ترویج سرود به عنوان هنری گروهی و امیدآفرین در مراکز فرهنگی‌هنری کانون تاکید کرده است.

وی شناسایی، جذب و پرورش استعدادها از میان اعضا و مربیان و تولید ترانه و موسیقی‌های فاخر در حوزه کودک و نوجوان را بسیار با اهمیت دانسته است.

زمردیان هم‌چنین با تاکید بر هویت ملی، نشاط عمومی، پرورش خلاقیت و ذهن، آموزش عملی و تجربی سرود در میان اعضای انجمن خواستار ایجاد بستر مناسب برای برگزاری جشنواره سرود کانون  شده و تشکیل گروه‌های همخوان سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  را به عنوان یکی از خواسته‌های کانون عنوان کرده است.

انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از انجمن‌های 10 گانه تخصصی است که بر اساس سیاست‌های فرهنگی سال 97 کانون و به منظور تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان نوجوانان، تمرین کار گروهی و حضور پررنگ‌تر در اجتماع تاسیس شده است.

هم‌چنین قرار است این انجمن علاوه بر کشف استعدادهای این حوزه، بسترساز برگزاری جشنواره سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.

سهیل مطیعا دانش‌آموخته رشته‌ی موسیقی از دانشگاه موسسه آموزش عالی کنسرواتوار تهران، آهنگ‌ساز و نوازنده است و تاکنون با سازمان‌های فرهنگی مختلف از جمله: صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و... همکاری داشته و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان مربی سرود فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =