کانون پرورش فکری می‌تواند در توسعه شاخص‌های فرهنگی استان نقش پررنگی داشته باشد

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل با تأکید بر حمایت دستگاه‌های مختلف از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: داشتن نسلی خلاق و بانشاط درگرو برنامه‌های متنوع، جذاب و سیستمی است که کانون باهدف گذاری‌های مناسب سهم بسزایی در این فرآیند خواهد داشت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، اکبر بهنام جو افزود: توجه به کسب مهارت‌ها و تخصص‌های مهم در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌تواند در ارتقاء فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، آینده کشور و استان مؤثر باشد.

استاندار اردبیل توجه به نیازهای ضروری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد: در بحث اعتبارات فرهنگی و عمرانی، کانون حمایت و احداث مجتمع فرهنگی، هنری اردبیل به‌عنوان یکی از نیازهای مهم استان هم جزو برنامه‌هایی هست که پیگیری خواهد شد.

وی بابیان اینکه توسعه فعالیت‌های کانون و انجام حمایت‌های لازم در این حوزه مدنظر ما بوده و انجام خواهد شد، خواستار تسهیل در روند اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کانون شد.

گفتنی است، دیدار مدیرکل کانون استان با استاندار اردبیل، عصر روز پنجشنبه مورخه‌ی ۱۳۹۷/۸/۲ در دفتر استاندار برگزار شد که دو طرف در مورد مسائل مطروحه به تبادل‌نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =