جلسات تعاملی مدیرکل کانون استان اردبیل با مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دیدار با مسئولان استانی، خواستار تعامل بیش‌ازپیش این نهادها در راستای اهداف سازمانی و کمک به پرورش کودکان خلاق در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، زعفر احدزاده در آستانه برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه یک کشوری، افزود: جشنواره قصه‌گویی بسترهای مناسب برای هم‌اندیشی و ایجاد فرصت‌های تازه برای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی، بالأخص در حوزه کودکان و نوجوانان فراهم می‌سازد.

وی همچنین در دیدارهای جداگانه با مدیران استانی، دغدغه‌های مسئولان فرهنگی و اهمیت پرداختن به مسائل تربیتی را موردتوجه قرارداد و با اشاره به ساختارها و فعالیت‌های کانون اظهار داشت: تبیین این مسئله که فعالیت‌های خلاق محور کانون در تربیت شهروندان و نسل آینده تأثیرگذار خواهد بود، مدنظر مسئولان قرار گیرد. 

او در پایان گفت: فراهم آوردن بسترهای مناسب همکاری به یک اراده و همکاری استانی و سازمانی نیاز دارد و در همین راستا مسئولان دستگاه‌های اجرایی با حضور در کانون پرورش فکری استان برای همکاری‌های بیشتر اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =