کارگاه تصویرگری پیمان رحیمی‌زاده در اهواز

هم‌زمان با نمایشگاه آثار منتخب براتیسلاوا در اهواز کارگاه آموزش تصویرگری کتاب کودک و نوجوان با حضور پیمان رحیمی‌زاده برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه با حضور 56 نفر از اعضا انجمن هنرهای تجسمی، هنرمندان راه‌یافته به کتاب تصویرگران خوزستان، مدرسان آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز، دانشجویان هنر دانشگاه شهید چمران و جمعی از مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نگارخانه‌ی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برپا شد.

در این کارگاه آموزشی که با هدف بالا بردن سطح توانایی هنرمندان این عرصه برپا شده، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با تکنیک‌های مختلف چاپ و تصویرسازی به تبادل تجربه با یک‌دیگر پرداختند.

پیمان رحیمی‌زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد تصویرسازی، عضو هیات ‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بومهن و عضو انجمن تصویرگران کتاب کودک ایران است.

وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1379 آغاز کرده است و تصویرگری بیش از 40 عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان را در کارنامه هنری خود دارد.

رحیمی‌زاده تاکنون در نمایشگاه‌های زیادی  شرکت داشته و توانسته  است جوایز گوناگونی را کسب کند که جایزه سوم کنکور نومای ژاپن در سال 2002، جایزه ویژه از ساتریاکن لهستان در سال 2004، دو دوره جایزه و قلم بلورین جشنواره‌ی مطبوعات تهران در سال‌های 1380 و 1381 و... از آن جمله است.

گفتنی است: کارگاه آموزشی تصویرگری کتاب کودک و نوجوان اهواز با همکاری اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های هنری کانون خوزستان و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از ساعت 10 تا 16 روز پنجشنبه 3 آبان 1397 در اهواز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =