کد خبر: 282976
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
بازدید 541
نمایشگاه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس کرمان برگزار شود

در نشست هم اندیشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون آموزش ابتدایی استان کرمان برگزاری نمایشگاه کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مدارس مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان؛ نشست هم اندیشی مدیرکل و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان  با معاون آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و مدیران سه مقطع ابتدایی برگزار شد.

محسن روحی در این نشست به فعالیت بخش های مختلف کانون اشاره کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان دارای  کارشناسان تخصصی، فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش است که نقش موثری را در آموزش به کودکان و نوجوانان ایفا می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با تاکید بر توانمندسازی مربیان آموزشی در حوزه های مختلف تصریح کرد: این مهم به خلاقیت کودکان و نوجوانان در بخش های مختلف، ادبی، فرهنگی و هنری کمک می کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به حساسیت مخاطبان این مقطع و مشترک بودن این مخاطبان بین کانون و آموزش و پرورش گفت:کانون پرورش فکری نقش ویژه و موثری در استعدادهای کودکان و نوجوانان ایفا می کند.

عباس ضیاء با بیان اینکه پیوند بین این دو دستگاه سبب تقویت فعالیت هایی چون آموزش قصه گویی به مربیان ابتدایی، شرکت معلمان ودانش آموزان در جشنواره های قصه گویی، تقویت مطالعه بین کودکان و غیره می شود خاطرنشان کرد: طرح کانون مدرسه در کرمان اجرایی شود.

 وی خواستار برگزاری نمایشگاه های کتاب کانون در مدارس، دوره های آموزشی به ویژه معلمان ابتدایی توسط کانون پرورش فکری و همکاری در برگزاری جشنواره های فرهنگی و مناسبتی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =